Info

Predstave PC Tala:

Baloni“, plesna predstava za djecu, “Skips”, udaraljkaško-plesna predstava,“Zaljubljena svinja”, plesna improvizacija, ”Aquaplan” multimedijalna plesna predstava, “Muškarci u suknjama, a žene – isto!?” plesna predstava,
“Lift “ multimedijalna plesna predstava, ”Sjeme” plesna predstava, „Ne boj se i mene je strah“- plesna predstava, „Supersomething“- plesna predstava, „Out of service“ plesna predstava, „Srce moje kuca za nju“ – plesno-nogometni spektakl, „Čeka(on)a“ – plesno kazalište, „Pina i Martha“ – instalacija, „Tri skockana praščića“ – plesna predstava za djecu, „Putovi“ – plesna predstava.

 

Predstave ansambla PC Tala:

Volume 1”, “Tečaj komunikacije”, “Vrt kserofilnih biljaka”.

 

displaced – A. J. Imfeld / T. Curić / L. Navojec (HR)

23.4.
18:00 h KLUB MOČVARA

displaced – A. J. Imfeld / T. Curić / L. Navojec (HR) / Showcase

839A8471

 

 

 

 

 

„displaced“ je mjesto susreta umjetnika koji će izmicanjem iz uobičajenog načina suradnje, te pristupu zajedničkom radu pokušati stvoriti prostor unutar kojeg je sve pomaknuto, izmješteno, raseljeno, zamijenjeno… Eksperiment preispituje na koji način ovakva vrsta pristupa vlastitom mediju i razmještanja u izvedbenom prostoru utječe na percepciju gledatelja i svih sudionika.
Projekt je ostvaren uz pomoć Gradskog ureda za kulturu grada Zagreba, Ministarstva kulture RH, LLB EU projekta, NDA i Pogona Jedinstvo, a nastajao je u prostorima Ultima Vez Studios (Belgija) i PC Tala (Hr).

Koreografija i izvedba: Tamara Curić, Larisa Navojec, Aleksandra Janeva Imfeld u suradnji sa Zrinkom Užbinec
Glazba i izvedba: Marin Živković, Vedran Peternel, Igor Pavlica i Hrwo E
Kostim i scena: Silvio Vujičić
Tehnička podrška: Tomislav Božić
Koprodukcija: Aleksandra Janeva Imfeld / Plesni centar Tala / No problem production (Belgija) / Pogon Jedinstvo / Life Long Burning-Danceworks

839A8529839A8625

 

 

 

 

 

23rd April
6pm MOČVARA CLUB

displaced – A. J. Imfeld / T. Curić / L. Navojec (CRO) / Showcase

„displaced“ is a meeting place for different artists who, by stepping outside the usual modes of collaboration and approaches to working together, try to create a space in which everything is shifted, displaced, moved, and replaced… This experiment explores in what way this type of approach to the artistic medium and displacement in the space of a performance affects perception of the performers and audience. This project was realized with help of the Zagreb City Department of Culture and the LLB EU Project, in the facilities of the Ultima Vez Studios (Belgium) and the Tala Dance Center (Croatia).

Choreography and performance: Tamara Curić, Larisa Navojec, and Aleksandra Janeva Imfeld in collaboration with Zrinka Užbinec
Music and performance: Marin Živković, Vedran Peternel, Igor Pavlica and Hrwo E
Costumes and scene: Silvio Vujičić
Technical support: Tomislav Božić
Co-production: Aleksandra Janeva Imfeld / TALA Dance Centre / No problem production (Belgium) / Pogon – Zagreb Centre for Independent Culture and Youth / Life Long Burning-Danceworks

————————————————————–

Aleksandra Janeva Imfeld rođena u Makedoniji 1975 godine. Završila je Školu za Ritmiku i ples Ane Maletić. Studirala je ples u Bruggeu i Lieru u Belgiji. 1998 je bila u Beču kao danceweb stipendista i u New Yorku u Jennifer Muller kompaniji. Plesala je u Studiju za suvremeni ples, Zagrebačkom plesnom ansamblu, sa Irmom Omerzo i surađuje sa BADco. Plesala je i surađivala s različitim koreografima u inozemstvu, a 2012. završila je postdiplomski program a.pass (Advanced Performance and Scenography Study ) u Briselu. Jedan je od inicijatora Nomad Dance Academy i suosnivačica je Nomadske Plesne Akademije Hrvatska.

Born in Macedonia 1975, Aleksandra Janeva Imfeld has finished School for contemporary dance in Zagreb.She studied dance in Brugge and Lier in Belgium. 1998 she was as a Dance web student in Vienna and had a scholarship with Jennifer Muller dance company in New York. She worked with Contemporary Dance Company, Zagreb Dance Company ,Irma Omerzo and still collaborates with BADco. She danced and collaborated with many choreographers abroad and 2012  finished the Advanced Performance and Scenography study (a.pass) program in Brussels. She is one of initiators of  the Nomad Dance Academy and Nomad Dance Academy Croatia.

Tamara Curić, rođena je 1973. g. u Zagrebu. Nakon završene Škole za balet, ples i ritmiku diplomirala je 1995.g. na Vlaamse Dansacademie, Brugge (Belgija). Od 1988.g. radi kao profe­sionalna plesačica u nekoliko kompanija u Hrvatskoj i Europi. Kao koreografkinja sudjeluje na koreografskim platformama u Belgiji, surađuje s brojnim dramskim kazalištima i režiserima. Autorica je neko­liko cjelovečernjih predstava i plesnih predstava za djecu. Suosnivačica je Platforme.hr u Hrvatskoj, a od 2000.g. umjetnička je direktorica Plesnog  centra TALA. Osnivačica je NDA Hrvatska, aktivna je članica NOMAD DANCE ACADEMY, regionalne mreže koja radi na razvoju suvremenog plesa i nezavisne scene.  Organizatorica je različitih akcija i projekata vezanih za razvoj suvremenog plesa i plesno stvaralaštvo. Fokus njenog rada je na integraciji plesa u svakodnevni život. Primarno kroz  edukaciju kao alat za uspostavljanje otvorenog, svjesnog i kreativnog društva. Ples smatra jednim od važnih čimbenika za osobni razvoj i razvoj društva.

Tamara Curić was born in 1973. Zagreb. After graduating from the School of Ballet, dance and rhythmic graduated in 1995 the Vlaamse Dansacademie, Bruges (Belgium). Since 1988 works as professional dancer in several companies in Croatia and Europe. As a choreographer she participates in choreographic platforms in Belgium nad Portugal, she works with many theaters and theater directors. She is author of few full-length dance works, over 50short choreographies and dance performances for children. She is co-founder of the Platform HR in Croatia since Y. 2000, artistic director of the TALA Dance Center and founder of the NDA Croatia. She is active member of Nomad Dance Academy, a regional network that works on the development of modern dance and the independent scene. Thru her work she is involved in different activities connected to education, cultural policies and development of contemporary dance. She is organizer of the various actions and projects related to the development of contemporary dance and dance performance . The focus of her work is on the integration of dance in everyday life . Primarily through education as a tool for the establishment of an open , conscious and creative society . The dance is considered one of the important factors for the personal development and the development of society.

Larisa Navojec, rođena 1977. godine u Rijeci. Bila višestruka prvakinja Hrvatske u ritmičko-sportskoj gimnastici. Završila školu za ritmiku i ples Ane Maletić – Zagreb. Studirala na ALVIN AILEY AMERICAN DANCE CENTER. Bila član SSP, ZPA, te kao izvođač surađivala sa mnogim koreografima (K.Zec, M.Krajač, K.Levi, DV8, V.Silva, Fred Benjamin, C.Manoulescu, G.Chico, J.Vinovrški Layes, A.Lachy, M. Sonderkamp, A.Janeva Imfeld…), a kao koreograf sa mnogim redateljima ( I. Šimić, H. Pašović, I. Leo Lemo, K. Dolenčić, Nina Kleflin, B. Šeparović, M. Kovač…). Sudjelovala u stvaranju 70 – ak predstava različitih žanrova, od kojih je 15-ak autorskih. Direktorica je Plesnog Centra TALA i osnivačica festivala Platforma HR. Dio je autorskog i organizacijskog tima međunarodnog TASK projekta i GO OUT AND DANCE projekta kojim se obilježava Svjetski Dana Plesa. Dobitnica je mnogih nagrada. Radi kao plesni pedagog, producira, organizira i inicira mnoge plesne projekte i  kontinuirano sudjeluje u svim aktivnostima hrvatske nezavisne plesne scene. Član je: UPUH, ITI, HZSU, Zagrebačkog centra za nezavisnu kulturu i mlade. Sudjeluje kao umjetnik kroz PC TALA u različitim nacionalnim, regionalni i europskim projektima: NDA CRO, NDA, GENERATOR, LLB EU, KLIKER!. Trenutno je student HZT/SODA programa u Berlinu.

Larisa Navojec
She was born in Rijeka in 1977. She was the champion of Croatia in rhythmic gymnastics several times. After completing The School for Rhythm and Dance Ana Maletić in Zagreb, she studied at the Alvin Ailey American Dance Centre. She was a member of the Studio Contemporary Dance Company and Zagreb Dance Company. As performer, she has collaborated with a number of choreographers (K. Zec, M. Krajač, K. Levi, DV8, V. Silva, Fred Benjamin, C. Manoulescu, G.Chico, J. Vinovrški Layes, A. Lachy, M. Sonderkamp, A. Janeva Imfeld, etc.) and as choreographer, with numerous theatre directors ( I. Šimić, H. Pašović, I. Leo Lemo, K. Dolenčić, Nina Kleflin, B. Šeparović, M. Kovač, etc.). She has participated in creation of some seventy performances of different genres, and around fifteen of them are her original work. She is a director of the TALA Dance Centre and founder of the festival Platform HR. She is part of authorial and organizational team of the international project TASK and the project GO OUT AND DANCE that celebrates the International Dance Day. She won many awards. She is active as a dance pedagogue, but she also produces, organizes, and initiates numerous dance projects and has continuously participated in all the activities of the Croatian independent dance scene. She is a member of: the Croatian Dancers Association, the International Theatre Institute, the Croatian Freelance Artists Association, and the Zagreb Centre for Independent Culture and Youth. Through the TALA Dance Centre, she has participated in diverse national, regional, and European projects: Nomad Dance Academy Croatia, Nomad Dance Academy, Generator, LLB EU, Kliker! At the moment, she is a student of the study course MA in Solo / Dance / Authorship (SODA) at the Inter-University Centre for Dance Berlin (HZT).

displaced1 displaced2 displaced3 displaced4

 

Putovi

PUTOVI

 

Koncept i koreografija: Tamara Curić

Izvode: Dragana Alfirević, Maja Izetbegović i Larisa Navojec

Glazba: Gurdjieff / De Hartmann , Hollies

Montaža i snimanje glazbe: Willem Miličević 

Video: Jasenko Rasol

Montaža: Dubravko Slunjski

Fotografija: Jasenko Rasol, Maja Kljaić

Dizajn svjetla: Miljenko Bengez

Dramaturgija: Ana Tonković Dolenčić

Dizajn knjižice: Sanja Đuran

Izvršna produkcija: Davorka Škrlec

 

Putujući kroz život idemo putovima raznim. Jesmo li spremni za susrete? Jesmo li spremni da ostave na nama svoj trag? U sebi nosimo svjetove, a na sebi teret tuđih povijesti. Susreti mijenjaju smjer našeg pogleda. Oni kojima ćemo dopustiti da idu uz nas učinit će naš putove podnošljivima. Hodamo zatvorenih očiju kao taoci vlastitih iluzija. Zrcalimo se u odrazima drugih lica i u odjecima razgovora čujemo svoje riječi. Svi smo različiti i to nas čini istima. Jednostavnost. Nema ničega osim nas.

Idejni začetnik i glavni sponzor projekta je Američko veleposlanstvo u Zagrebu u suradnji s Američkim veleposlanstvima u Sarajevu i Beogradu.

IZVEDBE: 07.04.2012. Zagreb

21.04.2012. Sarajevo

lipanj, 2012, Beograd

 Tamara Curić, rođena 1973 u Zagrebu

Nakon završene Škole za balet, ples i ritmiku diplomirala je 1995.g. na Vlaamse Dansacademie, Brugge (Belgija). Od 1988.g. radi kao profesionalna plesačica u nekoliko kompanija u Hrvatskoj i Europi (Arena dance theater, Studio za suvremeni ples, Zagrebački plesni ansambl, Liberdance, Mala Scena…). Kao koreografkinja sudjeluje na koreografskim platformama u Belgiji, surađuje s brojnim dramskim kazalištima i režiserima (Haris Pašović, Ivan Leo Lemo, Krešo Dolenčić, Lary Zapia..) i autorica je nekoliko cijelovečernjih predstava. Suosnivačica je Platforme.hr u Hrvatskoj , a od 2000.g. umjetnička je direktorica Plesnog centra TALA. Danas radi kao plesačica, pedagoginja, koreografkinja i organizatorica.

Dragana Alfirević je rođena 1976. u Beogradu.

Ona je izvođač, redateljica izvedbi, pedagog i organizatorica. Suosnivačica je STATION-a, službe za suvremeni ples iz Beograda i izbornik festivala Kondenz u Beogradu, te Ukrep i Pleskavica u Ljubljani. Suosnivačica je i koordinatorica Nomad Dance Academy, regionalne platforme za suradnju u plesu. Dragana surađuje s organizacijama i pojedincima širom svijeta na umjetničkim projektima, kulturnim politikama i okvirima proizvodnje znanja.

www.nomaddanceacademy.org

www.dancestation.org/kondenz

www.ficobalet.org/pleskavica

Maja Izetbegović,rođena 1985.g. u Sarajevu

Diplomirala na Akademiji scenskih umjetnosti 2008. U klasi prof. Izudina Bajrovića i prof. Admira Glamočaka. Značajnije uloge: Nebo/Klasni neprijatelj, Nora/Nora u režiji Harisa Pašovića, Ilaza/Buđenje proljeća, Marija/Bolest porodice M, sestra James/Sumnja, Ruth/Utjecaj gama zraka na sablasne nevene, dokumenterni teatar predstava Hipermnezija sve u režiji Selme Spahić, Šta smo to učinili režija Dino Mustafić, Elijahova Stolica/Alma Filipović  u režiji Borisa Liješevića za koju je dobila Godišnju nagradu Jugoslovenskog dramskog pozorišta za najlbolju glumicu 2010. Dvije godine bila glumica East West theatre company.Trenutno živi i radi  Sarajevu i radi kao stalna članica glumačkog ansambla Kamernog teatra 55. 

Larisa Navojec, rođena 1977.g. u Rijeci

Niz godina bila prvakinja Zagreba i Hrvatske u ritmičko-sportskoj gimnastici. 1995.g. završila je Školu za ritmiku i ples Ane Maletić – Zagreb. 1996 – 1999. g. studirala na Alvin Ailey American Dance Center, NY. Bila je član Studija za suvremeni ples i Zagrebačkog plesnog ansambla. 2000.g. osnovala je Plesni Centar TALA i pokrenula plesni festival Platforma.hr, iste godine postala je član UPUH i dobila status slobodnog umjetnika u HZSU. Surađivala je s mnogim koreografima, režiserima  i kazalištima. Sudjelovala u stvaranju 60 – ak predstava različitih žanrova, od kojih je 10 autorskih.

Dobila mnoge nagrade između kojih su:
- nagrada za najbolju  ulogu u predstavi “Ja sam ja” na međunarodnom festivalu «Zlatna paličica» u Ljubljani
- nagrada za interpretaciju i animaciju na festivalu Poletni lutkovni pristani Maribor (Slovenija) u predstavi “Ja sam ja”
- nagrada za najbolju koreografiju za predstavu “Padobranci ili o umjetnosti padanja”, 9.Susret prof. kazališta za djecu i mlade HC ASSITEJ
- nagrada hrvatskog glumišta 2006 u kategoriji najbolje plesačice suvremenog plesa.
- 2009.g. postala asistent za scenski pokret na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu.
Kao koreograf i plesač sudjelovala na velikom broju komercijalnih projekata – televizijske emisije, koncerti, eventi, videospotovi, festivali, reklame…
Danas radi kao izvođač, koreograf i plesni pedagog, te organizira i producira plesne projekte.

Jasenko Rasol, rođen 1969. u Zagrebu.
Diplomirao je na ADU, u Zagrebu, smjer: film i tv snimanje, te se usavršavao na Glasgow University. Kao samostalni fotograg objavljuje u različitim tiskovinama i knjigama, te surađuje na brojnim kazališnim predstavama. Kao video umjetnik surađuje u mnogim televizijskim projektima i nezavisnim video produkcijama. Ostvario je 40-tak samostalnih i 30-tak grupnih izložbi u renomiranim galerijama u zemlji i inozemstvu.

 


MALI POKLON ČITATELJIMA:

PUNJENA VEŠALICA

Sastojci: 250 g svinjetine, 100 g svinjetine, 70 g mesa (beefsteak)bijeli lukso,aleve paprike

Priprema jela: Svinjsko meso od karea iseći na dve šnicle izlupati čekićem i pripremiti za rolovanje. Dimljeno meso i kačkavalj iseći po dužini u obliku štapića i dodati začine po ukusu. Svinjsku maramicu raširiti na dasci, preko nje staviti pripremljeno meso, staviti nadev po dužini, rolovati je i tako pripremljenu peći na roštilju

Prijatno

BEGOVA ČORBA

Sastojci: 500g teletine, 100g mrkve, 50g celera, 50g korijena peršuna, 100g bamnje, 20g riže, 200ml pavlake kisele, tri žumanjka, sok od limuna, malo soli

Priprema jela: Oprano teleće meso zalijemo sa hladnom vodom i postavimo na šporet. Dodamo so, očišćeno povrče i polako kuhamo. Kad je meso kuhano skinemo ga sa vatre. Odvojimo od kosti, supu procijedimo. Meso i povrće narežemo na sitnije kocke. Posebno skuhamo rižu i ocjeđenu dodamo supi. Bamnju namočimo u vreloj vodi te kad nabubre dodamo ih čorbi. Čorbu kuhamo još nekoliko minuta pa je malo zakiselimo s limunovim sokom i potrebi dosolimo. Poslije nekoliko minuta čorbu skinemo sa šporeta da prestane vriti. Zgusnemo sa pavlakom i žumancima. Kada se čorba zgusne ne smije više da vriti. U čorbu se može umijesto teletine staviti jagnjetina, piletina, kozije meso.

Dobar tek

PURICA S MLINCIMA

Sastojci:  1domaća zagorska purica,  150 grama masti,  1.5 kgdomaćih mlinaca,  sol

Priprema jela:  Puricu nasoliti(može i dan prije),iznutra i izvana, premazati sa masti i staviti peći u ugrijanu pećnicu(200 stupnjeva) oko 2 sata. Podlijevati je vlastitim sokom od pečenja # Izvaditi je iz pećnice i pokriti folijom. Natrgati mlince u jednu posudu i zaliti ih kipućom vodom i malo ih ostaviti u toj vodi(oko2 minute),te ih onda procijediti i staviti na masnoću gdje se pekla purica. Izrezati puricu na komade i poslužiti sa mlincima.

Dobar tek

 

Tri skockana praščića

TRI SKOCKANA PRAŠČIĆA

PREMIJERA 15.04.2011. KAZALIŠTE TREŠNJA
 

koreografija: Larisa Navojec i Tamara Curić
izvođači: Larisa Navojec/ Maja Kovač, Tamara Curić/ Katarina Opić, Damir Klemenić/ Sivio Vovk, Petar Cvirn/ Zoran Pribičević
dramaturginja: Ana   Tonković Dolenčić
originalna glazba: Willem Miličević
scenografkinja i kostimografkinja: Zdravka Ivandija
asistentica kostimografkinjeAna Paulić
asistentica scenografkinje:Alma Selmanović
oblikovanje tona: Zlatan Pijaca
oblikovanje svjetla:Zdenko Trandler
ilustratorica: Katarina Opić
fotografija: Maja Kljaić
Inspicijentica:Tajana Fabekovec Pavlović
produkcija: Plesni centar TALA i Kazalište Trešnja

Predstava Tri skockana praščića koristi okvir poznate dječje priče kako bi istražila određene prepoznatljive obrasce ponašanja kod pojedinca i njihov utjecaj na dinamiku, odnosno stvaralačku snagu grupe.

Predstava naglašava važnost zajedništva i ljepotu zajedničkog stvaranja, ali i propituje načine kojima se do toga dolazi. Predstava će dakle ponuditi i mogući model kojim se negativne i štetne osobine u određenim motivacijskim kombinacijama sklapaju u čudesan stvaralački mehanizam: bez osude i bez ruganja. Priča o praščićima lako usmjerava dječju pažnju iz imaginarnog svijeta u svakodnevicu, vrlo jednostavno komunicirajući s prepoznatljivim problemima i kvalitetama; od lijenosti, destrukcije, nespretnosti i nediscipline, pa sve do prihvaćanja, zajedništva i kreativnosti. Jezik predstave je jednostavan, razumljiv i najmanjem vrtićkom uzrastu, najvećim dijelom temelji se na pokretu i neverbalnoj komunikaciji, ali uključuje i razne druge mogućnosti pripovijedanja – govor i razgovor, glazbu, te plastično prikazivanje elemenata priče proizašlo iz istraživanja kutije kao osnovnog rekvizita predstave. Uobičajena i svakodnevna ambalaža, poznata i najmlađim gledateljima, u ovoj će se predstavi koristiti kao objekt neizmjernog kreativnog potencijala. Kutiju se promatra kao jedinicu poput dječje kocke ili kao unutrašnje tijelo, kutiju kao igračku ili kao igru – svaka od ideja moći će zaživjeti i u svakodnevnom didaktičkom ili likovnom radu s djecom. 3 skockana praščića je predstava koja malenim gledateljima, neposrednošću izvedbe te svježim načinom pripovijedanja, otkriva nove kazališne dimenzije, istodobno zagovarajući vrijednosti iz priče – marljivorst, prijateljstvo, te važnost svakog pojednica, pa makar on bio i vuk.Provjerite kako izgleda ova bajka na Trešnjin način! NAPOMENA: Predstava je interaktivnog karaktera. Publika je na pozornici zajedno s glumcima.
Projekt je realiziran uz potporu Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba  i Ministarstva kulture RH.

„Tri skockana praščića“ play is using well known children stories in exploration of well known patterns of behaviour of individual. Also it examinate their influence on dynamics of performing group. This show is highlighting the importance of collectiveness and beauty of creation but at the same time it questions the ways to achieve all that things. This show is therefore offering a possible model within which the negative and destructive features can assemble into amazing creative mechanism: without judgement or mocking. Story about piggies can route the children’ attention from imaginary world to real world, communicating very easily with well known problems and qualities: from laziness, destruction, clumsiness and non-discipline forward to acceptance, unity and creativity. Language used in play is easy, understandable and even to the smallest kids in kindergarten, mostly it is based on movement and non verbal communication, but also includes variety of other possibilities of story telling – speech and dialogue, music, and easily described elements based on research of the box as the basic equipment used in the show. Ordinary and daily packaging, also known to the youngest observers in this show will be used as object of endless creative potential. The box is observed as unit like children cube or as inside body, box as toy or as a play – every idea can be transformed in everyday didactic or artistic work with kids. „Tri skockana praščića“ is a play that opens a new theatre dimensions to the youngest observers with proximity of performance and with fresh way of story-telling. At the same time it stands for values based in original story  – diligence, friendship, importance of every individual, even if he is a wolf.
NOTICE: Show is interactive! Audience is based on the stage with the actors. Project is realised with help of Town of Zagreb and Ministry of Culture.

 

Predstavu Tri skockana praščića imali su priliku pogledati mališani:

 

Gradsko kazalište Trešnja – 30 izvedbi

DV Medveščak,

DV Maksimir,

DV Savica,

DV Vrbik (3 izvedbe),

DV Cvrčak,

DV Trešnjevka (3 izvedbe),

DV Vanđela Božiković – Hvar,

DV Sardelice – Jelsa,

DV Starigrad – Starigrad, Hvar,

DV Vis,

DV Komiža

OŠ Jelsa,

OŠ Petra Hektorovića – Starigrad, Hvar,

OŠ Hvar,

OŠ Vis,

OŠ Komiža,

OŠ Zagvozd,

OŠ Imotski

PC Tala (3 izvedbe)

C’est is the best, Zagreb

Zoom festival, Rijeka

Dani suvremenog plesa, Varaždin

vrtić Drniš

OŠ Drinovci

OŠ Zdenci

DV Stari Jankovci

OŠ Drnje

OŠ Brinje

OŠ Perušić

AKCIJA KULTURE

 


PressCut materijali: “Tri skockana prašćića”

za otvaranje donjih materijala potreban Vam je neki od PDF čitača:

Tri skockana prašćića
Tri skockana prašćića
Tri skockana prašćića
Tri skockana prašćića
Tri skockana prašćića

Ne boj se i mene je strah

NE BOJ SE I MENE JE STRAH
PREMIJERA 24.04.2008. ZKM Polanec

koreografija: Ksenija Zec
izvođači: Larisa Lipovac i Dražen Šivak
originalna glazba: Damir Šimunović
oblikovanje svjetla i scenografija: Igor Pauška
kostimografija: Zdravka Ivandija
dramaturška suradnica: Pavlica Bajsić
fotografija: Slavica Subotić
dizajn: Srđana Modrinić
PR: Ana Kovačević-Šteković
izvršni producent: Tamara Curić
produkcija: Plesni centar TALA

Strah

U predstavi se bavimo strahovima, bez njihovog definiranja i smještanja u psihoanalitičke kategorije, upravo onako kako oni, nedefinirani i van kategorija, u svakodnevnom životu zauzimaju prostor naše intime i kako se pokazuju kroz načine na koje ih prikrivamo. „Strah me da danas nisam živio a sutra je četvrtak,“ kaže se u predstavi.

Odnos

Predstava nije o određenom paru koji ima definiran odnos… Zapravo su u predstavi dvoje samo zbog toga što mora postojati i odnos – kao treće lice, ili kao naznaka?

Prostor

Inicijalno, trebalo je biti puno više toga o strahovima a puno manje… zapravo, uopće nije trebalo ovako izgledati. Kada smo se uputili u istraživanje poetike prostora, došli smo do analize prostora zaštite te, usuprot tomu, prostora izloženosti vlastite intime. To jest, počeli smo se baviti topoanalizom (ne više psihoanalizom) vlastitih strahova a ta se tema u konačnosti iskristalizirala kao dominantan materijal predstave.

Slika

Promatrajući iznutra  – sami sa sobom, sami jedan s drugim, sami jedan u drugome – izvođači na sceni istodobno izlažu i promatraju svoju dvojnost. …“Vidjet ćemo kako imaginacija djeluje baš u tom smislu, kada pronađe i najmanji zaklon: vidjet ćemo kako imaginacija gradi „zidove“ od neopipljivih sjena, kako se uljuljkuje u privid, opsjenu zaštite, ili kako, sasvim suprotno, drhti iza debelih zidova i sumnja u najčvršće obrambene zidine.“ (Gaston Bachelard: Poetika prostora, Ceres, Zagreb 2000.) Ivica Zec

 

Gostovanja:

2008 6. BOK festival, Bjelovar
2008 Festival neverbalnog kazališta, Sv. Vinčenat – Istra
2008 IX Platforma mladih koreografa, Zagreb
2008 Barutana 08, Osijek
2008 Showcase, Zagreb
2008 Performa festival, Maribor, ( Slovenija )
2009 Les Reperages festival, Roubaix ( Francuska )
2009 KD Kutina

Projekt je realiziran uz potporu Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba  i Ministarstva kulture RH.

 

PressCut materijali: “Ne boj se i mene je strah”

za otvaranje donjih materijala potreban Vam je neki od PDF čitača:

Ne boj se i mene je strah
Ne boj se i mene je strah
Ne boj se i mene je strah
Ne boj se i mene je strah

Tri skockana praščića i djed Božićnjak u Plesnom centru “TALA” 20.12. u 11 sati

20. prosinca u 11 sati održati će se plesna predstava “Tri skockana praščića i djed Božićnjak” u Plesnom centru “TALA”. Cijena ulaznice u pretprodaji je 25 kuna a na dan izvedbe 30 kuna. Ulaznice je moguće kupiti na pultu Plesnog centra “TALA” svakim danom od 18 do 20 h ili na dan izvedbe sat vremena prije predstave.

PRASCICI_DJED_MRAZ_ZA_MEJL

 

 

 

 

 

 

 

 

Koreografija: Larisa Navojec i Tamara Curić
Izvođači: Larisa Navojec, Tamara Curić, Silvio Vovk, Petar Cvirn
Dramaturginja: Ana Tonković Dolenčić
Originalna glazba: Willem Miličević