*PLATFORMA > THERE IS SPACE 2.1 > Osamnaesti Dvanaesti* / dijaloški TASK – M. Belić (HR), D. Dobrev (MK)

24.4. 19:00 h POGON JEDINSTVO
*PLATFORMA > THERE IS SPACE 2.1 > Osamnaesti Dvanaesti*
Autori: Dzvezdan Dobrev, Marino Belić

*THERE IS SPACE 2.1 /* *dijaloški Task

Igra je ____________ .
Igra je praksa.
Igra je praksa postajanja drugim.
Igra su igre. Kad govorimo o igri govorimo o igrama. Igra se sastoji od igrača i međuodnosa igrača te unaprijed postavljenih pravila. Ta pravila su promjenjiva. Njih ćemo zvati dinamičkim vrijednostima igre. Igrači su jedinke koji sudjeluju u igri, a okarakterizirani su kroz mogučnost prepoznavanja prostora između. Prostor između, poput pukotine, je prostor između dvije jedinke odnosno entiteta. Tu pukotinu ćemo zvati distancom. Igra je proizvodnja distance. Igrači su svjesni o funkcijama svoje uloge unutar igre.
Situiran na marginama raznorodnih umjetničkih praksi shvačenih kao igre, THERE IS SPACE je generator igara. Nastao u proljeću 2015. kao posljedica  umjetničkog odnosa Dzvezdana Dobreva i Marina Belića, THERE IS SPACE otvora prostor u kojem zajedno sa ostalim igračima (posjetiteljima) istražuju uvjete za stvaranje igara. Na ovogodišnjoj Platformi, Dzvezdan i Marino će na igralištu THERE IS SPACE 2.1 ugostiti odnosno zaigrati neke od već otkrivenih igara kroz cjelovečernji program. Centralni događaj THERE IS SPACE 2.1 će biti dijaloški TASK Jane Jevtović i Marka Gutića Mižimakova sa radnim naslovom “*Osamnaesti Dvanaesti*”.

http://thereis.space


*(title of the event:) *
*THERE IS SPACE 2.1 /* *Task dialogue

Playing is ____________.
Playing is the practice of becoming another.
Becoming the Other.
Playing consists of playing with others, and is a constant product of being together. Being together means to cooperate. Cooperation is the core of playing. Players are individuals possessing the possibility of recognizing the space in-between. This space in-between functioning as a crack is a space between two entities. We will refer to this crack as distance. To play is to create distance. Playing means to have a set of predetermined rules. Those rules are also adjustable and prone to transformation. Therefore we are going to regard them as dynamic values of playing.*

*(eng (instead of) bio)*
THERE IS SPACE is a generator of plays, founded in the Spring of 2015 through the artistic relationship of Dzvezdan Dobrev and Marino Belić, stationed on the borderline of a number of artistic practices which are understood by Dzvezdan and Marino as mediums and therefore* plays* in their own right.

http://thereis.space

 foto2 foto1